why not

Isbjörnar var det i lördags men vi tog oss allt till Tivolit för de, Kotten hann dock somna men Susannes lilla Rasmus tog sig några åk och såg ut att trivas i bilarna och tågen, själv frös jag halvt ihjäl.
Madde, Jag och Emma slog klackarna i taket, om inte annat tog vi oss en rejäl rundtur i Örebro, förfest hos Linn i en knökfull lägenhet, Strömpis på det sen. Efter lite om och men tog jag mig till våran sovplats. Sjuk kul kväll och efter den här helgen hittar jag nog det mesta i Örebro..
Tränade igår med "Bebis" innan jobbet, i slutet skötte hon sig finfint, Malin hoppade Milli åt mig och det gick kalas som alltid. Imorgon ska vi iväg med henne på Pelle-träning, det behöver hon nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback