Wiewiewie

&qu
Haft den roligaste kanonhelgen på länge!
Torsdag började som sakt med en liten återträff och Hoffmaestro. Förfesten var som förväntat, alla tiders och Statt var minst sakt fullsatt och knökat med folk.

Fredag, undra om jag änns blev människa helt under dan? Sofia och jag tog oss i alla fall en shoppingrunda i Örebro, Monki och Marieberg. Fick med mig en (för mycket) massa hem. Filmkväll och lite gottit avrundade kvällen.
Lördag, årets första tävling med "Bebis" som faktiskt börjar bli stor nu. Första klassen var hon nolla, pigg framåt och fin. Andra hade hon 12 fel i, trött vinglig och fick mest mosa henne runt, om hon kanske hade sparat på energin istället för att ta ut den på stallplan? Jaja i vilket fall så är jag nöjd med henne =)
Festdags på kvällen sen igen, tog oss en förfest hos Annica och Statt på det, funnyfunny!







Trodde inte att det var sant när jag var tvungen att åka iväg och jobba igår, det tar på krafterna att hålla på en helg del med att flänga och fara- minst sakt.
Men tänk vilken hejdundrade bra och rolig Påskhelg jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback