Fredag hela veckan

Nu är det kris hemma, en knapp ramlade bort från datorn och det gick inte att fixa inne i affären så den är inlämnad och iväg skickad för att repareras! Så nu är jag UTAN dator helt, därför blir det inte mycket till bloggande.

Iallafall träningen i tisdags gick jättebra, båda hästarna var fina, kul att stå på backen och se sin häst bli riden av någon som rider så bra också.
Var ute förut och trimmade Milli för Malin, nytt bett och nya utmaningar så det är lite besvärligt och jobbigt tyckter hon, men så är det.

Helg imorgon igen, det är bara helg hela tiden, inte mig emot. Imorgon kommer jag bara jobba och ladda inför lördag, då spar vi inte krutet, Madde 20 år ska firas ordentligt- det vill jag lova!

Nu ska jag till Knutsbol och träna "Bebis" för Niklas.

Hej så länge


Kommentarer
» Malin

Du är go du! =) Det är skitkul att hoppa Milli o det går verkligen framåt för oss alla=) Puss!

2010-04-22 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback