Vit helg

Tillbaka igen efter min "vita helg" som inte blev värst helvit iallafall.  Lugn fredagskväll med tacos, igår började kvällen lugnt men avslutades tvärtemot och vid 02.00 inatt trippade även jag ut från Statt..
Spontan kväll, men som sakt, det är nästan dom som är roligast

Idag har jag bara varit ute i stallet, hoppade Milli för Malin, en nyttig träning både för henne och mig, men som vanligt är det alltid lika kul att hoppa och träna. Jag låter som en 10-åring när jag pratar om "min" lilla häst, haha.

Nu börjar mammorna igen.

Kommentarer
» emelie

OHYEAHBABY. den tar mig dit jag ska.haha.

Hingsten kan man lita på <3

2009-09-15 19:07:42
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback