Som vanligt

Ilördags var det tävling, i Torsby, var inte mycket att hurra för och det är tveksamt om jag åker dit igen, tror inte det. Liten bana, spöregn och kladd, usch men så är det. Hade 4 fel i första klassen och 4 fel i omhoppningen i andra så är hyffsad nöjd ändå.

Malin och Sandra hade födelsedagsfest på kvällen och sen var det meningen att vi skulle på B. Rosenström. Dom flesta hamnade nog där också, men inte jag! Nej för vi fick nämligen ingen taxi, en lång historia men just nu går jag hellre vart dom hellst än ringer en taxi i den här stan!

Nog om det, idag är jag ledig, har än så länge hunnit med stallet imorse och bara tagit det jättelugnt. Om 1 timme ska jag iväg och ansa lite av håret, frågan är bara hur?


Kommentarer
» Emelie

Jag var en av dom i stan som inte va där heller.

så de så. så glad för de! : )

2009-09-08 18:26:42
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback