Innan läggdax

Haft en ledig dag idag, men inte var det sovmorgon för det. Kl 7 var jag istallet och 8 satt jag uppe på hästen för att få ett träningspass av Malin. Gick helt okej, Milli var lite tjurig i början men hoppade bra som nästan alltid, bara piloten som måste träna på ett och annat, som vanligt.

Mamma och jag tog ett besök till Dfs senare, blev en påse från "Presentbutiken" och en påse med tävlingsschabrak och mössa till Milli från "Värme och foder" (heter det så?).

På kvällen har jag varit med Malin in till Örebro när hon skulle på träning med Chippen.

Malin och Chippen


Imorgon är det jobb som gäller igen, en kortdag förvisso, inte helt fel.
Godnatt!

Kommentarer
» emelie

systemet stänger väl sexpå fredagar? :s

men skulle ha andra saker i andra butiker också.

2009-10-24 12:35:46
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback