En extratimme

Tackar vi för, gött att få en timme till under min lediga söndag idag.
Haft en kanonskön dag idag.
Bara tagit det lugnt, kollat filmer och varit ute istallet.
Hoppade 5-åringen för Malin idag och jag tror nog att det var den bästa träningen någonsin med henne idag. Hon fick hoppa lite högre än vanligt idag men det bekom inte henne så värst, hon är härlig den där lilla hästen! =)

50-årsfesten igår var trevlig och med god mat, här hemma i lägenheten styrde Madde förferre. Statt hamnade vi givetvis också på, 45 min och sen stängde det, men tror inte vi behövde mer tid där inne, vi hann med det mesta.

Min kamera är på språng så inga bilder från helgen


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback