dassigt

Grått, kallt och trist, det är väl bara att vänja sig antar jag, men vad jag hatar det ändå.

Har halvbott hemma hos M&P den senaste veckan men idag ska jag faktiskt sova här hemma i lägenheten.
Imorgon kommer han hem, i alla fall för en pytte stund och för att packa om väskan för att åka en vecka igen., jag brukar inte vara såå överdrivet känsligt men jag har saknat honom och kommer sakna honom den andra veckan också, jag erkänner, fast konstigt vore det väl annars.

Sängdax nu, upp för att ha stallet och träna för Malin imorgon är första dagssyssla.
God natt!


Kommentarer
» emelie

jag vill med ha en ny design. gah.

2009-10-07 19:39:46
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback