Bra start

Började fredagskvällen med att drämma i knät i ett hinderstöd när jag red Lotus förut, så nu är det blått och stort som en fotboll, vilken bra start på helgen! Nej inte direkt, så kylbalsam är mitt knä insmetat i för fullt så det luktar mint i hela lägenheten. Min förhoppning är att det är bra imorgon om inte annat får jag dämpa det onda med lite starkare drycker i kroppen.

För er hästintresserade som läser bloggen kan jag uppdatera om Malin som är nere på Flyinge med sin 5-åring (går som 4-åring) Chippen och sin 6-åring Caps att det går bra. Chippen blev placerad igår och gick vidare till finalen imorron. Caps var spänd igår med hoppade bra idag. Så jag säger lycka till imorron hör hemifrån =)

 

Bild från www.hannahsvahn.blogg.se

Mitt lilla hjärta


Kommentarer
» madde

men vaaa? har du fått yttligare än pollie?? =) tell me!!!

2009-10-17 15:50:45
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback