Ny vecka

Tillbaka efter helgen och tillbaka hemma i min lilla lägenhet igen.
Ilördags hade vi på Kronhallen årets Hockeymatch. Nått spelande blev det inte för mig, men en riktig bra hejarklack det var vi.

Att jobba där vi jobbar gör inte att vi blir mer normala ;)

Igår var jag iväg och hämtade mamma och pappa på flyplatsen, träningen efter det med "Bebis" för Malin hon blir bättre och bättre för varje träning nu så det är jättekul- träningstävling för henne på söndag.
Milli reds också en sväng i blötan.

Johan Falkfilm och mys på kvällen, jag älskar att vara ledig söndagar!

Kommentarer
» Hannah

Å va du är snygg i håret!!!

Kram H

2009-11-10 16:40:36
URL: http://hannahsvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback