Meningslös dag

Jobb hela dan idag- usch jag har verkligen ingen lust! Dom här torsdagarna tar alltid mot.

P har varit iväg och gjort allergitest idag och princip är han allerigisk mot allt, men (såklart) mest mot häst. Jaha då får man ta och byta pojkvän eller skaffa sig en vandrande pinne istället för hästarna då- nej inget av dom är ett alternativ, stallkläderna för hamna nere i källaren och han ska börja få medicin. Kan inte annat än tycka synd om honom



Var ute hos Cissi igår och träffade då på den här lilla knatten =)

Kommentarer
» madde

ne va gullig du är =) mm får ta och krya på mig så jag är friskt till studenten iallafall :)

2009-05-14 23:05:16
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» emelie

ohh en sån goding! vems e denna lilla skapelse?



Puss

2009-05-15 10:58:15
URL: http://emlyb.blogg.se/
» Andrea

Jag tycker du ska säga åt den där P att skärpa till sig... Säg bara bestämt att riktiga män får inte andnöd eller kli i halsen av hästar! Han har ju bara hittat på för att du ska sluta med hästar!!

2009-05-15 16:27:24
» FRIDA

madde: absolut! =)



emelie: javisst vetdu, en av cissis ponnys fölis



Andrea: hahah jo precis, jag ska säga de till honom ;)

2009-05-15 21:25:49
» Annica

Haha ja det e ju din vanliga otur som e uppe & nafsar dig i aken haha Skönt att han får medds för det iaf! Har precis vaknat här o hoppas på en fin dag i dag också! Ska du göra i dag då?



Gud såååå go man kan vara =)



Puss puss

2009-05-18 07:20:27
URL: http://spoile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback