Ett klipp

Igår var jag iväg och klippte mig och slingade bort den fula råttfärgade utväxten och tvättade bort den gröna hårslingan som på nått konstigt vis hamnar i mitt hår.
 För övrig blev det inte mycket förändring, men som vanligt gick jag därifrån nöjd. Sofia tyckte att jag skulle ta en liten lugg eller så men neej, jag har fortfarande samma frilla som jag haft i 5 år och fortsätter nog köra på den ett tag till, synd att förnya sig.
Kanske kanske att jag lägger i mörka slinger nästa gång..

I varje fall vill jag lägga ett gott ord för "Nya Hårverkstan" och Sofia, det är både billigt och bra, har hittils inte gått därifrån missnöjd en enda gång när hon klippt mig, och jag är kräsen =) Mycket värt att prova! 35100 är nummret dit.




Kommentarer
» emelie

:) skönt att få paket då&då.

2009-05-06 19:22:21
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback