Samma person

Satt häromdan, funderade och kom fram till att olika personer har olika platser och roller i ens liv,  bästa vänner som man berättar allt för, kompisar man "bara" umgås och har kul med, tränare, jobbarkompisar, lärare när man gick i skolan osv osv.
Kom sen fram till att en person faktiskt har dom flesta rollerna i mitt liv. Hon är en av mina bästa vänner, jobbarkompis (även fast vi inte är på samma ställe just nu), var min sambo en sväng, min tränare och förebild.


Såklart är det den här sprätten jag pratar om =)






M
en ni andra betyder minst lika mycket, glöm inte det!

Kommentarer
» M

ÅÅ va kul att läsa! Du betyder MINST lika mycket för mig o jag är jätte glad att ha dig som vän!=)

2009-04-01 10:02:16
» FRIDA

=)

2009-04-01 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback