så var det med det

Helgen har inte gått som något jag planerat. Var ute på morgon igår och tränade för Malin då flög en sko på Milli, hopp! Hade inte varit någon stor grej om jag inte skulle tävla idag. Fick tag på hovslagaren och vid 12 lovade han att jag kunde komma, kl 15 satt skon på igen. Ingen shopping igår heller allså..

Tävlingen idag kan vi stryka, jag var tvungen att klara mig utan MIN HJÄRNA, Malin, det bara går inte, sjukt men sant.
För dom andra i laget gick det fin fint.

Filmdax och sen sängen, upp för att träna imorgon igen.

Kommentarer
» m

vi tar nya tag imorn! o ja lovar att du klarar dig utan mig!=)

2009-03-22 20:09:12
» Erica

jag lovar oxå att du klarar dig själv :) även om det känns mkt bättre när hon är där :D puss!

2009-03-23 15:24:06
URL: http://ericanz.blogg.se/
» FRIDA

m: Abslolut! =) fast det gör jag ju uppenbarligen inte, än..(?) det fick vi ju bevis på igår ;P



Erica: mycket bättre, får helt enkelt träna på det =)

2009-03-24 00:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback