För att bryta av

Blev utmanad av Sofia så det är väl bara att lyda och göra som hon säger;

- gå in i mappen "mina bilder".
- gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.


 Var ju roligt att det blev en bild på just personen som utmanade mig.
Sofia i Alanya, en riktigt rolig och sjukt varm välbehövd semester.

Jag själv utmanar, Madde E, Sandra B, Annica, Emma A, Anna och Erica E. Hade velat haft med mig kära lilla vän Hanna, men jag vet att hon redan är utmanad. För övrig är det inte alls många dar kvar tills hon är hemma igen!! =))

Kommentarer
» madde

haha tänker verkligen inte lägga upp bilden som jag fick. var nämligen på en MR som fanns i mitt liv för länge sen. folk börjar väl undra varför ja lägger upp nån på han haha..

2009-03-03 07:23:52
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» FRIDA

ska ju iofs skriva en förklaring under bilden, men ta den 7.e bilden då

2009-03-03 09:29:51
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback