Att stänga av

Blev inte mycket till träning idag, halvvägs till Örebro fick vi punkering på transporten, det är inte sant, andra gången vi får det.
Ringde Irene så hon kom kom med sin transport från Karlskoga, pappa med nytt däck och så fick jag ringa farbror Blå så 3 styckna fick komma och stänga av vägen. Lastade ut Milli sen öppnades ena filen tills pappa hade bytt klart däcket.
Jag lyckas med det mesta, inte varje dag man får ringa och stänga av E18 och lasta ut en häst mitt på den. Tur att jag har en av världens snällaste hästar när man måste ta ut dom bland förbigående trafik på en motorväg.

Ibland tycker jag faktiskt om Poliser, tack för hjälpen!

Ungefär så här såg vårat "däck" ut, fanns inget kvar
av det, mamma tyckte inte att mitt "skämt" var roligt
när jag sa att det inte längre fanns något däck..

Kommentarer
» Anna

haha, vilket äventyr du greta =)

skönt att det ordnade sig iaf!

2009-03-05 23:21:59
URL: http://annfor.blogg.se/
» Eva

Men du, det var änna mer än punka...bara fäljen kvar ju. Tur det gick så bra som det gjorde. Nu ska jag ta en poker och försöka skicka dig till thai.

2009-03-06 00:15:47
» FRIDA

Anna: aa fyfasen du, inte kul!



Eva: Javisst vettu! ;O Jag tycker det låter som en utmärkt idee, här hemma håller man ju på att frysa ihjäl:P

2009-03-10 00:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback