I love it

Varje månad vid samma tidpunkt blir man alltid lika glad, det är när lönen rullar in.

Den här månaden ska jag köpa en plattång, japp. Nu undrar säkert ni hur jag inte
kan äga en sån grej som alla har, jo såhär är det att jag har Sveriges plattaste och
rakaste hår, så det räcker egentligen bara med att föna det, men jag vill ha den till
att göra det lite vågigt ibland. Och kanske kanske ska jag göra en liten förändring
 i frisyren, vi får se om jag vågar eller ej..I alla fall kan den vara bra att ha då.

Annars kan lite kläder även shoppas.



Ja tack!


Kommentarer
» emelie

:) shoppingshopping.

hoppas GINA har ngt o erbjuda.e

2009-07-24 19:11:52
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback