första juli

Allmänt seg dag idag. Var med och uppdaterade minnet om frukten så jag kan det tills jag ska ha det 3 veckor från och med nästa vecka. Om jag kommer kunna det eller ej är en annan femma, men det får helt enkelt lösa sig och det kommer det på något sätt, förra året fick jag hem 3 bingar lök istället för 3 säckar- det misstaget hoppas jag att jag slipper i år!

Ledig dag imorgon igen eller rättare sakt fick ta ledig eftersom det blir besök från Stockholm på hästfronten. Ska försöka komma upp i tid så jag hinner få några timmar i solen, det snygga vita runt ögonen måste bort. Ett tips (ifall någon har tappat en hjärncell eller två som jag) sola inte med solglasögon, inte änns lite då och då..


För att ha en bild

Kommentarer
» emelie

hahaha. du e så rolig gumman :D

2009-07-02 17:49:34
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
» FRIDA

haha, inte snyggt!

2009-07-04 18:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback