Vuxen?

Nu har jag tagit mitt första lån, känns rätt vuxet, även fast jag aldrig kommer bli mer än 17 i huvudet, men ändå. På fredag ska jag skriva på papper med hyresvärden och när jag fått pengarna så skrivs dom sista papperna och sen är det hela klart. Ska tapetsera och kakla om i köket, får se om det blir hallen också eller om jag väntar, sen är det bara att flytta in.

  
Den kommer duga fin fint till mig, jag är ju inte allt för kräsen=)

Dax för jobb igen, sen ska jag ta mig en tur till Annica och Pontus igen, med en överraskning idag..


Kommentarer
» Annica

Hahah ja jag hoppas att det e TÅRTA snärti =) Du vet ju att jag håller på att bygger på min kropp just nu =P Haha!! Snart slut med det o då ska jag allt tvinga med dig på promenader o pass på David's... Så svulla på nu!

2009-01-21 16:47:37
URL: http://spoile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback