"Number one"

Redan fredag imorgon, tyckte verkligen att det var de nyss. I veckan har jag fått lite uträttat förutom jobb och stallet, klippte mig i måndags, blev väl inte helnöjd men skönt att få av sig det, i tisdags var jag iväg och besiktade bilen helt själv för första gången- fick en anmärkning men de är snart fixat och idag ni ställde jag klockan på 6.30 och gick upp samtidigt som P för att ta mig en promenad innan jobbet (ibland förvåndar jag mig själv!).

En lägenhet på Haren har jag hittat också, så den ska jag hinna med en titt på på lördag så får vi se.

Milli mår bra och är snart helt igång igen, mer synd är det om Hannah och Jessica som fick ta bort Bisse förra helgen =( Tycker verkligen synd om er! Malins ena häst fick en infekterad led och fick åka in och akut opereras i förrgår, får hopps att hon blir helt bra igen!

Nu har jag inte mycket mer för världen idag, lite nya griller i huvudet bara.

God natt


" Ett liv som går spikrakt fram, det existerar inte, eller?"











Kommentarer
» madde

Neeeee:( varför fick dom ta bort honom för? han som verkade så pigg o het =)

2009-01-16 11:59:02
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» Hanna

Saknar dig massor frida! Tänker på dig ofta. Låter som ditt liv rullar på bra iaf:) Snart ses vi, hoppas vi kan ses nästan direkt när jag kommer hem 6 mars <3

2009-01-16 18:30:32
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com
» Sofia

hörruuuu granne, skriv om den glada nyheten nu då!!! ;)

2009-01-18 22:14:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879
» FRIDA

Hanna: Jag saknar också dig supermycket!! Klart att vi kan, säger redan nu att jag ska vara ledig ;D Kan det inte vara 6 mars imorron?



Sofia: Nu så ;) =D

2009-01-19 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback