4.e helgen

Som jag inte festar, men ändå fick jag bara sova 3 timmar i natt.
Jag och Annica åkte till N.L igår där det hade styrts lite fest, satt och blev riktigt sugen på fest och utgång en sväng men nej jag skulle upp tidigt idag och skulle åka och slänga mig i sängen i hyffsad tid, tänkte jag. Vid 12 var det bara att vara taxidriver, och jag blev som vanligt inkastad i någons guldklimp, igår i N.Ls gula "pärla" och jag tycker verkligen inte om att köra andras bilar, speciellt inte om dom är stylade från topp till tå och svindyra! Någon talan hade jag ju såklart inte så det var bara snällt sätta sig och köra ner till Statt. Efter 30 min fick jag vända tillbaka dit igen för att hämta upp en lite väl förfriskad och förbannad N.L (enligt vakten, absolut inte enligt han själv) och köra hem honom, ställde då tillbaka bilen där men kom sen på att jag inte själv hade någon bil, knallade ner mot stan och jag gick verkligen mot strömmen och den ena fullare än den andra träffade jag på vägen. Halvvägs genom stan träffade jag Sandra, vände då och halkade mig hem till henne och lånade hennes bil, P ringde och tyckte att jag skulle hämta upp honom, men han måste gått vilse på vägen- efter att ha väntat 20 min gav jag upp och åkte till sängen istället, kl.4 avslutades kvällen igår och 7 ringde klockan igen- mmm;)

Nu ska jag hoppa ner under täcket igen och sova lite.


N.Ls vrålåk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback