"Värre än att vara olyckligt kär"

Bion igår var bra, jag satt som ett hoppande popcorn i stolen, filmer som "Fredag den 13.e" blir ju så mycket läskigare om man ser den på bio.

Var och hälsade på Annica, Pontus och lilla skrutten idag, så pyttig och söt, nästan så man vill ha en egen- om några år!

Jobbade extra idag på kvällen, jobbade med Eva och det är ju som alltid roligt, kvällen flöt på och inget drastiskt hände, helt otroligt på vårat jobb.

Om det är värre än att vara olyckligt kär som du beskrev de så lider jag extra mycket med dig S, du kan alltid låna min lägenhet!

Nu ska jag ta med mig min lilla piphund och vila ögonlocken några timmar, God natt!

Kommentarer
» Annica

Ursäkta, men piphund? DU? Vad har JAG då? Wilda om någon e ju en piphund! =) Haha

2009-02-18 19:16:05
URL: http://spoile.blogg.se/
» FRIDA

Annica; hahah jaa joo, men du ska höra ella nu när hon löper- all uppmärksamhet ska vara på henne HELA tiden, haha :D

2009-02-18 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback