På halvfart

Fick vara hemma från jobbet igår, halsen behövde vila så jag låg bara hemma och pimplade te hela dan. På kvällen ville P åka till lägenheten och kolla lite på kaklet, jag satt på en stol och tittade på och han rev ner, jämt fördelat på arbetet ;)
Idag är jag tillbaka på jobbet, går lite på halvfart och rösten blir lite halvförstådd ibland men det går allt, är ju ledig imorron!

Annica ringde igår också så vi satt och sölade ett bra tag, när jag blir fit for fight ska jag hälsa på dom, vill ju inte smitta ner dom.

Kommentarer
» madde

hoppas du inte är allt för uppbokad i morgon vännen, ge mig en liten lucka =)

2009-02-06 19:40:02
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» FRIDA

madde: det gjorde jag också =D

2009-02-08 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback