Oturs- och Alla Hjärtans dag

Snart har hela den här helgen med otursdagen och Alla Hjärtans dag gått. Fredag, otursdagen,jobbade jag och höll mig inne på kvällen så de märkte jag inte så mycket av. Igår, lördag, Alla Hjärtans dag, jobbade jag en stund, på eftermiddan fick hästarna fick en varsin tur på kvällen lagades de fläskfilé blev film och bara väldigt lugnt, en bra Hjärtedag.

Idag har det mest inte gjorts någonting sovit bort det mesta av dagen, varit med P bort till lägenheten och fått upp lite kakel, kom nyss in från en promenad Ella, Sandra med sin hund och Carro med sin.

Ikväll ska vi in till Örebro och se "Fredag den 13.e", så dax att ta en dusch och göra sig iordning.




Innan jag slutar helt ska jag ägna en liten tanke åt S på jobbet, jag hoppas verkligen att allt löser sig, det kommer det göra på nått sätt, men att det blir på det bästa sättet- för din skull!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback