Ledig måndag

För en gångsskull är jag ledig när jag ska, tog mig en rejäl sovmorron till 11.30- den var riktigt välbehövd!
Meningen idag var att jag skulle åka och hälsa på Annica, Pontus och lilla Alexander men hon hade lyckats dragit på sig feber så det blev inget med det.

Var iväg till lägenheten och pappa fixade soffan, så nu blir det nog soffbordet som hamnar på vinden och blir utbytt istället.

Min lilla blå bil såldes idag med, jag kommer sakna den, den var perfekt att brumma runt i på alla sätt, fick plats överallt, på alla parkeringar och var som en liten leksaksbil- ful men söt!



Istället får jag en ny sak att rulla runt med imorgon, tror inte att den är allt för stor den heller, den heter i alla fall clio, billigare blir det att ha den också så jag klagar inte!


Kommentarer
» Madde

kommer ju också sakna lilla clion den lilla tid jag fick känna h*n. men vi har ju alltid min clio så det är bara du ringer om du vill åka "riktigt" clio =) puss på re

2009-02-10 09:41:21
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback