Dagarna går

Var ett tag sen det blev uppdaterat men internet har inte fungerat som det ska här hemma, så idag var jag med Sofia ner till stan och fixade mig trådlöst och fick på köpet med mig en mobil hem, herregud..

Helgen som var gick för snabbt, lördag jobbade jag, på kvällen umgicks jag med Sofia och skrattade mig i princip igenom kvällen med henne på söndan ringde klockan 05.00, 06.00 satt vi i bilen till Göteborg och Göteborg Horse Show- en minst sakt rolig dag.

Ihelgen blev köket och kaklet klart, bara spotlightsen, fläkten osv. som ska upp. Var in till IKEA i fredags och köpte hyllorna till rummet och badrummet, ett nytt soffbord och sporlightsen till köket, databordet och handtagen till luckorna var slut så måste försöka hinna med det till veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback