Februari

Ny månad igen, vart tog januari vägen?
En vecka sen sist jag skrev och lite har allt hänt på den.

I fredags var vi på "Kryddparty" hos My på jobbet, kul att träffa några som jag jobbade med på Stora Kronhallen och sen fick vi lära oss både det ena och det andra, klämma, lukta och smaka..



På lördagan kom vi upp i hyffsad tid och tog en sväng på stan, hittade en skjorta till P, jag själv hittade några flaskor till kvällen. Mammas 50-årsfest stog på schemat för kvällen. Vid 1 tog jag och Sandra oss ner till Statt, har inte varit där sen några veckor innan jul så det var helt okej. Efter Statt drog jag mig tillbaka till festen, gåendes, hade i varje fall trevligt sällskap men var skapligt stelfrusen när jag kom fram. Runt 04.30 gosade jag ner mig i sängen.



Gårdagen var mest lugn, var i lägenheten och plockade lite, P satte ihop soffan som inte går att möblera med någonstans, får ta med mig mamma och se om hon har någon idee, annars åker den ut och en ny får iförskaffas.

Kommentarer
» madde

du behöver ju inte slänga den, jag kan säkert köpa den av dig om den ändå ska ut lille vän =) puss på dig

2009-02-03 11:42:13
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» FRIDA

Madde: ja du kan ju tänka på saken, för bort ska den till 98% :P

2009-02-03 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback