Den 11e

= utbetalningar hos Migrationverket och jag spyr på det! Inte på dom, eller jo på vissa såklart, utan det är hela situationen, man ska kunna alla språk från A-Ö, helst, och det kan man inte nej, så dom förstår inte mig och jag inte dom- superlyckat!
Något annat system borde dom ha än att slänga ett kort i handen och skicka upp dom till oss för att få ut sina pengar. Råder i varje fall er andra som INTE får pengar den 11e och som INTE ska ta ut ALLAAA pengar samtidigt att inte handla på Kronhallen i Sandviken varje månad den 11e för den dagen innebär rätt mycket kaos, långa köer osv.. skämt och sido, jag tycker faktiskt synd om dom nya (inte dom nu som har gjort samma sakt i ett års tid) som inte förstår och om oss som sitter där bakom och inte heller fattar ett jota och ska försöka förklara allt på, ja vilket språk?

Nej slut på klagostunden, nu ska jag krypa ner i sängen och titta på Bolt.

Kommentarer
» madde

gummsi då =) ja får väl brotta ner dom åt dig eller banka lite vett i skallen på dom när ja kommer ner till er snart ;)

2009-02-12 13:02:56
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» Annica

Moahaha jag e INTE avis!!! Puss

2009-02-13 16:24:10
URL: http://spoile.blogg.se/
» FRIDA

madde: haha det tycker jag verkligen!



Annica: Det vet jag väl att du inte är, men du kan ju lida lite med mig iaf, mupp ;) puss på dig

2009-02-15 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback