Bitterf*tta

Vissa dagar på jobbet förvandlas jag till en riktig bitterf*tta, ibland pga. tjuriga och otrevliga kunder som drar ner det goda humöret men oftast är det allt jäkla gnäll man får höra från I. Jag har nog aldrig träffat en människa som kan gnälla som hon, hon lyckas hitta fel på precis allt, är det inte lås som inte går upp så är det en för sen eller förtidig rast. Synd att hon ska dra ner stämningen (såklart inte alltid måste jag tillägga) när det faktiskt kan vara kul på jobbet, men i slutändan är den ända som mår dåligt hon själv.
 Det jag ville säga är förlåt när jag går runt och är gnällig, men ibland blir man tyvär som man umgås, även om det inte är någon ursäkt, jag ska skärpa mig!


Kommentarer
» Sus



Men vännen du är väl aldrig gnällig på jobbet. Kanske den 11:e när alla "alla pengar" kommer, men vem är inte det skratt Så det där tycker jag inte om!!

2009-02-26 08:03:36
» Eva

Men lilla vännen, du om någon är det gladaste vi har på affärn. Alltid glad!!

2009-02-26 23:21:59
» FRIDA

kanske bara jag själv som tyckt de då, bra om ingen har märkt de =)

2009-03-02 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback