Vilken ICA-karaktär är du?

Gjorde ett test på Facebook förut vilken ICA-karaktär jag var, Ulf blev jag;

"Du tror månen är gjord av ost och kommer fortfarande ihåg smaken på kakorna din dagisfröken bakade. (För att du åt en senast igår) Du är naiv som ett barn och tror inte ont om någon. Många ideér skulle aldrig blivit påtänkta om inte du fanns."

Skulle mer säga att jag är Cindy;
"Party, kompisar och läckra solbrända partners är vad din värld kretsar kring. Du är rätt lat och lägger gärna över tråkiga uppgifter på vem som än har oturen att vara nära dig ju...st då. Du förbiser lätt de blyga men övertalar de pryda att leva livet lite mer."

Är ju iofs allt och ingen på jobbet för tillfället, ena dagen är jag frukten andra dagen brödet och tredje mig själv, inte lätt att hänga med i svängarna!


Att känna sig dubbel



Sista dagen innan helg imorgon, Örebro med Madde på förmiddan på lördag och på kvällen vankas det fest, kommer bli kanon!

Kommentarer
» Anonym

det kan du lita på att det kommer bli kanon :] klackarna i taket,

2009-08-28 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback