Jag gillar´t

Helgen har varit precis som man vill att den ska vara;
  • Ledig från jobbet
  • Tävling
  • Fest
Alla tiders

Tävlingen i lördags gick bra, red 2 klasser uppe i Valåsen med Milli. Vann första och kom 2 i andra och vann KM, ett meetingpris hade vi fixat också så även det fick jag. Inte bara nöjd med resultaten utan även att hon hoppade bra och faktiskt gick att svänga lite på. Tävling på söndag igen tillsammans med Malin och Caps, det blir kul :)


Var inte alls för taggad på fest på kvällen men efter lite övertalning av Emelie så var jag igång, och faktiskt hade jag kul från början till slut även på Statt.

I söndags följde jag med Malin till Grevagården efter det stöp jag i soffan tillsammans med Peter, pizza och filmer.

En perfekt helg, fast med lite för lite sömn- precis som vanligt

Kommentarer
» emelie

haha jag giiiiilllart! : )

2009-08-19 09:15:12
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
» My

Stort Grattis Frida!

2009-08-26 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback