Väntat hela veckan

Ja jag har i princip väntat hela veckan på min lediga dag idag. Till Karlstad kom jag också som var bestämt, hittade inte den randiga tröjan nedan, så den har blivit beställd, men istället fick jag med mig en annan randig och ett par skor. IKEA hann vi med också och där blev det desto mer. Allmänt smått o plock kan man säga.

Träning för Malin blev det sen på kvällen, idag kändes det riktigt bra, får hoppas att det sitter i även på söndag, andra omgången med laget då.

Efter träningen kom hon hit, kul det var för längesen vi träffades förutom istallet.

Flummigt inlägg idag, är nog egentligen för trött så nu måste jag hoppa isängen innan jag ska upp till jobbet.



299:- på Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback