Uppe före tuppen

Då var det måndag igen. Upp i tid idag med, hade stallet imorse och vilket väder! =) Men inget slår nog klockans ringningstid igår, 04.20, jomenvisst, folk ringde och var på efterfest då själv skulle jag åka ut till stallet och åka på tävling i Vikbolandet.
Första klassen var katastrof men ingen idee att haka upp sig på det, andra klassen hade nog varenda person i min närhet peppat mig och det gav resultat, 4 fel gick jag ut med men nöjd.
För dom andra i laget gick det också bra, My var felfri i både framhoppningsklassen och laget, Susanne felfri i första klassen och 4 fel i laget, Erica var nolla på hinder men 1 tidsfel i framhoppningsklassen och 3 pet i laget (ingen katastrof hörru! =)


Jag och My



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback