Träning

Igår överträffade jag nästan mig själv, höll igång hela dagen (utan att jag egentligen behövde). På morgonen hade jag stallet och red Milli, kom hem tänkte först lägga mig och sova lite men tog mig istället en promenad med Hanna.
På eftermiddan/kvällen hoppade jag för Malin först med 5-åringen och sen Lotus. Båda skötte sig bra, Lotus hade lite besvärligt i högervarvet så jag fick kämpa tills jag var högröd i ansiktet.
Körde sen Lotus till S där han ska stå några dar och bli riden, blir nog bra.

Dax att åka iväg till jobbet, direkt efter det ska jag ut och hoppa Milli för Malin, kommer väl få kämpa tills jag är död idag igen, ibland är det värre att träna för henne än att ta ett stenhårt spinningpass, "gött de" =)


Lotus i Sunne 07

Kommentarer
» Hannah

Vilken fin bild på dig och Lotus!

2009-04-21 11:47:42
URL: http://hannahsvahn.blogg.se/
» Anonym

aaa de är fan gött de!=)

2009-04-21 20:37:48
» FRIDA

Hannah: Tack =)



2009-04-22 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback