Långfredan

Vilken dag. Började med jobb 7.30 och huvudet var inte på topp för 5 öre, när jag väl fick den att fungera igen efter alla olika slags piller så mådde jag illa som jag vet inte vad istället, Sofia började 30 min tidigare så jag fick gå hem, tack för det!
Var ut till båda hästarna en sväng innan jag däckade i soffan. Har nu på kvällen fått lite påskmat i mig så nu börjar allt kännas bra igen.

Imorgon när jag vaknar finns det inget annat än att jag är helt frisk och kry igen, ingen konstig huvudvärk och inget illa mående, okej?

5-åringen ska tävlas för första gången imorgon på Påskhoppningarna ute på ridskolan här, får se hur det går :)
Ska hinna med en jobbarsväng sen på eftermiddan innan det blir årets första Grill- och festkväll!
Så något annat än frisk finns inte med i min planering, nu ska jag hoppa isängen och ladda för imorgon.

Glad Påsk på er

Kommentarer
» Andrea

jag tror att du är nog den enda sin inte ringt till mig och stökat runt!!

2009-04-10 23:25:28
» FRIDA

Andrea: haha jasså säger du. kan det finns så mycket att vilja ändra på allså?

2009-04-11 16:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback