Dagarna i ett sträck

Då var man här igen =) Dom senaste dagarna har sprungit iväg.
I fredags fyllde Madde år, grattis grattis, så vi firade henne på kvällen med lite festande.

På lördan tog vi oss en tur till Örebro, blev inte mycket shoppande för kortet låg kvar hemma, men två påsar hade jag allt med därifrån. På kvällen besökte vi (och Karlskogas alla 14-åringar..) tivolit.


Micke, Patricia, Madde och Paulisch


Igår, söndag, jobbade jag på förmiddan efter det gjorde jag ett riktigt ryck istallet. Red först Milli, sen kom 5-åringen så hoppade jag den för Malin tillsammans med Jessica, fick kämpa riktigt med henne igår vilket hon tyckte var jobbigt men så är det, måste ställa lite mer krav på henne nu. Efter henne fick Lotus sig ett pass, han måste ha slagit i huvudet en gång för mycket för han hoppar som aldrig förr så på lördag ska även han få följa med till Kumla och tävla lite, det gillar han nog =)

Dax för duschen nu sen ska jag träffa Annica =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
» madde

allstå den där bilden hahah.. så ful!



tack igen förresten =)

2009-04-28 11:16:18
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» FRIDA

madde: haha =D så lite så vet du =)

2009-04-29 20:53:32
» madde

jadu jag är inte så rik så så mkt shopping blire inte =) men vi får se! brukar kunna skrapa ihop lite ändå ;D

2009-04-30 10:12:58
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback