Vi sitter i samma bil

I fredags tog jag det bara lugnt, var hos D och kollade på film, det var trevlig :)
Gårdagen var det lite mer fart på. Träning på morgonen, först med lilla 4-åringen och efter det med Milli, som var mer över maken än på. Stan en snabbis efter det med Anna och Tommie, iväg och skrev papper på Milli, efter det var jag död. Hade noll lust att festa men jag banga? nejnej. Så vid 8 korkades det upp hos Motin, vidare till Johan, Erik och Wille och Statt. Efter Statt är ett helt vimmel. Vid 6 fick jag iallafall ett mycket oväntat samtal, det slutade med att jag somnade vid 8- halv 9..
Konstig nog är jag inte helt utslagen även fast jag hunnit med och jobbat också, det är väl för mycket tankar i huvudet igen kanske, jag hänger liksom inte med?



För er som kanske undrar, det blir ljust den här gången med, meen tänker färga brunt när Fia kommer tillbaka igen, om jag vågar.



Ego



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback