"Välkommen hem"

Till verkligheten och helvetet igen..nej okej kanske inte så illa, men iallafall till verkligheten. Var på jobbet en sväng förut för att kolla schemat och herregud jag fick nästan en chock. Gött att få jobba mycket nu när jag varit ledig men man behöver ju inte ta i. Imorgon inleder jag efter semestern med ett jätteroligt pass, 7-18.30 med inventering och ska dessutom vara gruppchef! :| Det kommer ett gäng i från någon skola som jag ska leda och bestämma över hela dagen, hjälp hur ska det gå!?

Till det som hänt under tiden jag var borta då. Mamma som tog hand om min lilla häst lyckades bli översprungen av två andra hästar och kunde efter det varken sitta eller gå, vilket gjorde att hon inte heller kunde rida. Som tur var ryckte My in 1000-tack för det! Milli har även kommit hem så nu har jag två små djur igen och vad som händer och sker runt det är mycket, men inget är 100 % klart än så det tar jag när det kommer. Fick förfrågan om jag ville visa en häst på 4- årstestet också så den provred jag idag, en supersött och snällt litet sto var det så det blir nog kul, hoppas jag.

Var nog allt för idag!

Kommentarer
» Hanna

men gud, hur är det med mordin?

2008-09-03 03:14:10
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com
» FRIDA

Svar:

Hanna: joo nu är det rätt bra, litte blå oså men hon lever så=) allt bra med dig?

2008-09-03 23:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback