Utgång Örebro

Även fast jag hade varit taggad till 1000 inför igår så var det kuuuul. Roligt att vara någonannanstans än i Karlskoga och på Statt, musiken behöver vi inte prata om, den var svårslagen, varför är det så svårt att få till det på Statt?! Madde och jag åkte hem på natten med P och J, släppte av henne och jag gick o plockade upp Madde E istället, efterfest stog på schemat. Vi höll oss närvarande i ungefär 30-40 min, så det var en såndär hejdundrande efterkruta, men vad för de!

Imorgon är det dagen D, ska antagligen göra slut med min pojkvän, den bästa av alla, som lyssnar och inte säger emot, som man oftast får sin vilja igenom med, ni vet den dära drömpojkvännen. Får se om han är frisk och kry imorgon, har ju haft honom i 5 år så kommer väl gråta ihjäl mig om han åker, så känslig och blödig som jag är. Nu fick ni något att tänka på ;)

Ett tack till pappa också innan jag avslutar, som tog sig an en städning och tvätt på min lilla blåa bil, uppskattning på hög nivå!

(Bilder kommer när Madde fått i sig nått snabbt ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback