Tro går ju

"Idag måste jag lägga mig tidigt, eftersom jag ska upp 05.00 imorgon"  Jomenvisst för vad är inte klockan nu?! Ibland kan jag hålla med om att jag är en riktig mupp. Kvällen spenderades först med Sandra en sväng och sen har jag mest flängt runt med Madde i hennes vrålåk.

Imorgon börjar dan tidigt och kommer nog förmodlingen sluta rätt sent. Först visning av en 3-åring i Örebro och på kvällen blir det fest hos Martin och Statt behöver jag nog inte skriva att vi kommer hamna på. Jag är taggat på allt för tillfället så hoppas det hänger kvar till imorgon.

Nu ska jag hoppa ner i min säng, den har ju varit utbytt i 2 veckor snart så nästan så jag längtar.



Två (säkert många fler) mot en, det kan inte bli bättre ;)


Kommentarer
» Anonym

vi ska ha våra pengar så är det bara! tack för att du stöder mig :)

2008-09-06 19:27:11
» FRIDA

Klart som fasen att vi ska ha de! Jaa men såklart att jag gör de, är trött på hans beteende till folk ;P

2008-09-07 23:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback