Skrockfull

Jag är nästan jobbigt skrockfull ibland. Säger nästan alltid "peppar peppar ta i trä", "spottar" över axeln när en svart katt går över gatan och nycklar på bordet får absolut inte förekomma, ser jag det så tar jag snabbt bort dom och då spelar det ingen roll vart eller vems det är. Allt det här har jag såklart inte kommit på själv, mamma är minst lika skrockfull om inte ännu värre.

Horoskop är också nått jag tror på, för det sjuka är att dom nästan alltid stämmer på ett eller annat vis.





Skytten 23/11-21/12

Dans och musik passar extra bra för dig. En rolig fredag ger dig nya idéer och massor av inspiration.

Undra vad som händer imorgon då, jag som hade tänk att ha en lugn helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback