"om en får säga"

En dag kvar och sen helg, redan, igen. Tävlandet ihelgen blir inställt för min del, tråkigt för det var ett bra tag sen jag var iväg men Lotus ska jag linda in i bomull nu! Milli skulle jag kunnat tagit istället men eftersom hon på nått vänster lyckats fått en stor "lårkaka" kallade vad man vill över frambenen så tror jag inte att veterinären skulle tillåta henne att starta och chansa har jag ingen lust med.
Kvällen iallafall, blir det utgång i Örebro, Club Cream och Al Azif , det kan nog bli kul sen märks det om vi blir kvar eller åker hem.

Även om det  går dagar, veckor, månader,år så kommer
vi inte glömma iallafall, bara en liten påminnelse.

Kommentarer
» madde

läs på efterfesten. hör av dig efter det om du är sugen o har lust :)

2008-09-19 22:41:21
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback