En utekväll

Kvällen igår, var ska jag börja.. Förfestade som sakt hos Floren, och där hävdes det rätt rejält, lite för mycket blev det nog speciellt för Frida. Runt halv 1 blev det Statt för mig och Madde E, BWO var inne istället för på Borggårn, men vart vi var och gjorde när dom spelade kan man ju börja fundera på. Efterfest skulle vi ju såklart på också, hamnade uppe hos Erik, Johan och Wille ovanför Bokia, nära och bra, efter en öl slocknade vi rätt fint där.
Vaknade imorse med inte allt för roliga bakfyllan men var bara att knalla hem och sätta sig i bilen och åka till stallet där jag blev kvar några timmar. Ibland verkligen älskar jag min häst, idag var han billig om inte mer värd att dödas :P Jobb var det ju idag också såklart, men det gick faktiskt bättre än väntat.

För en gång skulle hade jag riktigt riktigt kul från början av förfesten till slutet av efterfesten och allt där emellan, det var längsen, tack för det! =)


Kommentarer
» madde

tack själv :) du jag har dina skor? haha vill du ha tillbaka dom :)?

2008-09-08 10:03:40
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» Lajs

du, det där med att det blir lite för mycket av det goda visar bara att du är en livsnjutare;)

2008-09-08 21:53:03
URL: http://lisiruskki.blogg.se/
» Frida

lisaa, haha kanske de, vore ju gött om jag blivit det igen ;)



Madde, jaa men just jäklar du, haha, ja det får vi lösa någon dag =)

2008-09-09 01:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback