En måndag

Har börjat gått på schema nu så varje måndag framöver är jag ledig, ett plus att man hinner ta igen sig efter helgen, ett annat är att veckan inte känns riktig så lång. Har Pernillas häst 2 veckor nu med, så idag följde Annica med mig och red, blev en uteritt, en rätt lugn sådan, men tror allt att hon har lite ont här och var iallafall? ;)

Gav mig på och klippte min häst till får idag också, det gick ju som det gick. Klippmaskiner och jag går inte ihop, ska bara jävlas med mig! Ena stunden går den som den ska, andra tar den bara lite och ibland bara tuggar den, varför!? Det slutade med att jag packade ihop skiten och Milli står nu där ute med oklippt huvud, två ben och mage, snyggt!

Kommentarer
» Anna

Haha, känner igen det där.. försökte mig på att klippa Puh förra vintern ;D Vi får skylla på chaffisen av maskinen helt enkelt =)

Pupp!

2008-09-30 10:57:58
URL: http://annfor.blogg.se/
» FRIDA

haha mm kanske i ditt fall, men i mitt var var skären slut. tänk att man för en gångs skull (typ det ända också) inte är direkt värdelös ;P

2008-10-01 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback