Äntligen godnatt

Idag har det gått i ett från det att jag gick upp imorse till nu. Hade stallet imorse så var där redan 07.15 , kom några från Sthlm och kollade på Lotus så blev kvar där till 13. Träffade J en sväng innan jobbet, alltid kul :) Iväg och jobbade ett kortpass till 19. Efter de tog jag och M en promenad och jag fick se vart nya lägenheten är, efter det blev vi störthungriga så på vägen hem hoppade vi in på Kronis och handlade sen traskade vi hem och åt tacos..såklart ;D

NU ska jag gå mina 2 meter till sängen, hörs imorron, sov så gott!

Kommentarer
» Annica

haha gumms faan va du ligger i, hoppas att det bleb trevligt i alla fall ;P puss

2008-09-18 09:02:19
» Annica

2008-09-18 09:03:00
» Anna

Ja men snart är det lördag, bara 2 dagar kvar =)

Sverige är kallt, det är bara o vänja sig =(

2008-09-18 15:16:14
URL: http://annfor.blogg.se/
» Frida

annica, haha visstvettu för en gångsskull ;)jodå helt dugligt, detaljerna tar jag inte här ;P kram o puss



anna, jaa :D:D Ja jo har ju bott här i 20 år men ändå inte vant mig, ska det ta 20 år till kanske?

2008-09-18 23:50:04
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback