2 dar

Har nästan 2 dagar att ta igen nu, både när det gäller att skriva och att sova. Lördagen allt annat än vad jag hade förväntat mig, förfesten var klockren, och Statt blev det givetvis. Hade en privatchafför, tack för det =) och hade tänkt att åka hem halv 2 så att jag skulle sova innan 2 men det var ju troligt. Haha vet knappt vad jag säga, mer än att jag älskar att träffa nytt folk, trot eller ej men Statt var roligt den här lördagen med, andra i rad, är det möjligt!? Resultatet blev att jag fick sova 3 timmar innan jag skulle upp. Vimmelbild lyckades jag hamna på också, hur mycket jag än försökte undvika det!

Iväg igår och visade 4-åringen i Kumla, hon skötte sig jättebra och fick bättre poäng vad vi hade trott =)



Vem den andra är kan ni ju grunna på, vet inte om
personen i fråga vill vara med, därför fick hon bara vara med i "konturer"


Lyssna in, Pachanga- Calienta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback