vanlig måndag?

sitter här med ett vinglas i handen och det är måndag!? ja jag håller med, dricka på en måndag, alkisvarning! men det är inte mtt fel (som vanligt!) utan det är faktiskt Sofias fel. Hennes kompisar från 3 är här och jag skulle bra hit och äta mat, troligt de va inte hennes avsikt. Aja upp och börja jobba kl 10- 18.30 det kommer gå fint, nästan så Sofia får palla sig till jobbet och jobba halva passet, eller vad tycker ni? bra ni håller med mig

nu får jag inte skriva mer, uppdatering av dom senaste dagarna får ni imorgon..


Sup och svälj mitt utgångsdatum har inte gått än ;)

Kommentarer
» Annica

Hej brudi, tar med mig klänningen till jobbet =) Ses sen puss

2008-10-29 11:35:30
URL: http://spoile.blogg.se/
» Annica

Hej brudi, tar med mig klänningen till jobbet =) Ses sen puss

2008-10-29 11:35:31
URL: http://spoile.blogg.se/
» FRIDA

Annica: Perfekt de, hann inte komma förbi förut försklarar sen!! Puss

2008-10-29 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback