Både det ena och det andra

Avskrivningsdax igen. I fredags spenderade jag lite pengar i Karlstad, hittade inte alls mycket, kanske för att jag hade lite panik över att hitta något. En knallrosa kjol och lite småplock blev det. På kvällen var jag ner till Askersund och tränade, gick riktigt bra, var inte hemma förens efter 23 så det blev inget Statt och Linda Bengtzing för min del.

Igår hoppade jag in och jobbade på förmiddan, flängde och for till 19 då vi åkte till Sofias 20-årsfest. Där spelades nog dom flesta kortspelslekarna och drickan åkte ner fortare än man hann öppna den. Statt på det sen och för "en gångsskull" gjorde min kära bror något för mig, skrev upp mig och Madde på gästlistan och att gå in gratis klagar inte jag över. Statt var helt okej, men som vanligt var ju inte musiken något att ha. Vid halv 5 kom Sofia och jag hem till mig och vi slocknade direkt.

Idag har det bara varit en vanlig söndag, jobb på eftermiddan som var riktigt segt, har verkligen blivit genomförskyld, äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback