Tog mig i kragen

Idag har jag allvarligt varit riktigt duktig, inte ofta det händer men ibland så. Stallet imorse och fixade allt där, sen har jag storstädat lägenheten med hela kittet. Dammsög, dammade, moppade golven, böt sängkläder, diskade, skrurade, hängde in kläder osv osv, så skönt nu när det är gjort, ska man bara försöka hålla det så också. S var även här idag med och lagade handtaget till bilen åt mig, tack! :)
Tog en promenad nu ikväll med Madde och Ella, ska nog sno med henne imorgon så jag kan ligga och mysa med henne hela natten =), kollade sen lite på "Färjan" hehe oså gjorde jag faktiskt mat, "tacosgrejen" i ugn med fullkornsbröd den här gången. Helt klart värt att testa, det blev inte den där proppmätta känslan i magen som när man äter dom vanliga bröden, eller så var det för att jag inte tryckte i mig 2 istället för 1, vad vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback