"Mitt i natta"

Jag är supertrött, egentligen, och ändå sitter jag här. Tar mig aldrig för att tvätta bort sminket, klä av mig och lägga mig isängen, och vad tar det när man tänker efter? max 10 min. Ibland kan man börja undra, men jag vet att så fort jag lägger ner huvudet och släcker så kommer det 1000 tankar som bara snurrar runt och hur jag än virder och vänder så blir det inget bra. Och det handlar om allt mellan himmel och jord. Men nu har jag inget annat val, hästarna vill ha mat imorgon bitti och vid 10 ska min utväxt slingas bort, så nu blir det godnatt!


Imorgon försvinner den, den
grymt fula utväxten, tack för det!







Hur gör man för att få hjärna
och hjärta att tycka samma?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback